Pirkinių sąrašas

0 vnt. - 0,00 €
Jūsų krepšelis tuščias

Pristatymas ir išsiuntimas

  • Iš kur siunčiame prekes?

Mūsų produktai išsiunčiami iš sandėlio Latvijoje, Rygoje.

  • Ar siunčiame į užsienio šalis?

Taip, siunčiame į užsienį. Jei nerandate savo šalies mūsų sąraše, susisiekite su mumis el. paštu sales@yappy.lv, nurodydami, ką norėtumėte užsisakyti, ir tikslų pristatymo adresą. Mes patikrinsime pristatymo išlaidas ir su jumis susisieksime.

  • Kiek laiko trunka pristatymas?

Dauguma užsakymų išsiunčiami per 1–2 darbo dienas. Pristatymo laikas svyruoja nuo 3 dienų iki 2 savaičių, priklausomai nuo gavėjo vietos. Užsakymai nėra išsiunčiami savaitgaliais ir švenčių dienomis.

  • Ar galiu sekti savo užsakymą?

Taip. Kai jūsų užsakymas bus išsiųstas, gausite pristatymo patvirtinimo el. laišką su sekimo numeriu.

  • Ar užsakymui taikomi muitai?

Užsakymai į ES šalis nėra apmokestinami muitais. Tačiau kai kuriose šalyse (pvz., JAV, JK, Šveicarijoje) pristatymo metu gali būti taikomi muitai, PVM ar kiti mokesčiai.
Atkreipkite dėmesį, kad mes neturime jokios įtakos šiems mokesčiams ir neatsakome už juos. Gavėjas privalo padengti visus papildomus mokesčius.

  • Ką daryti, jei užsakymas prarastas ar sugadintas transportavimo metu?

Jei jūsų užsakymas atvyko pažeistas, nesijaudinkite. Susisiekite su mumis per 72 valandas nuo pristatymo ir pateikite nuotraukas su pažeista pakuote ir preke – mes pasirūpinsime problemos sprendimu.
Nuotraukos yra būtinos, nes be jų draudimas nekompensuos žalos. Jei reikės, mes atsiųsime jums pakeitimą.

Produktai

  • Kur gaminami mūsų produktai?

Visa mūsų baldų produkcija gaminama tik Europos gamyklose.

  • Kokias medžiagas naudojame gamybai?

Naudojame aukštos kokybės medieną: pušį, beržą, buką.

  • Kokie lakai naudojami?

Naudojame vandens pagrindo dažus ir lakus, kurie atitinka EN 71-3 standartą (naudojami ir vaikų žaislams), arba natūralų vašką.

  • Kaip lengva surinkti baldus?

Kiekvienas baldas pateikiamas su išsamia surinkimo instrukcija, kuri leis žingsnis po žingsnio lengvai surinkti produktą.

  • Gaminių garantija

Pagal ES įstatymus mūsų baldams suteikiama 2 metų garantija.

Jei norite pateikti garantijos prašymą, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi, ir mes padėsime jums visame procese.

  • Ar jūsų produktai sertifikuoti?

Gamintojas nėra įpareigotas turėti sertifikatų, tačiau gamyba vykdoma pagal nustatytus standartus. Mes testuojame savo baldus ir laikomės griežtų Europos Sąjungos standartų (EN 716-1:2017+A1:2019), kad užtikrintume kokybę ir saugumą.

Mokėjimas

Mokėjimo būdai
• Kreditinė kortelė (PaySera)
• PayPal
• Banko pavedimas

Jei dėl kokių nors priežasčių jūsų mokėjimas nebuvo atliktas, patikrinkite savo el. paštą – greičiausiai gavote pakartotinį mokėjimo pranešimą.
Jei mokėjimas negaunamas per vieną darbo dieną, mes automatiškai išsiųsime sąskaitą faktūrą.

  • Ar mokėjimas saugus?

Taip, mes reikalaujame išankstinio apmokėjimo per mūsų saugų pirkinių krepšelį, užtikrinantį aukščiausią mokėjimų saugumą ir patikimumą.

Kai tik gausime mokėjimą, jūsų užsakymas bus apdorotas, ir gausite patvirtinimo el. laišką.

Pateikdami užsakymą mūsų svetainėje, jūs sutinkate su mūsų sąlygomis ir patvirtinate, kad visi pardavimai yra galutiniai.

  • PVM mokestis

PVM įtrauktas į produkto kainą.

Atsarginės dalys ir grąžinimas

Grąžinimas

Jūs galite grąžinti prekę per 14 dienų nuo jos gavimo.

Kad prekė būtų grąžinama, ji turi būti:
• Nenaudota
• Originalios būklės
• Originalioje pakuotėje

Norint pradėti grąžinimo procesą, būtina pateikti čekį arba pirkimo įrodymą.
Prašome negrąžinti prekės be išankstinio patvirtinimo iš mūsų komandos.

Jei turite klausimų ar reikia pagalbos, susisiekite su mumis el. paštu: sales@yappy.lv

Atsarginės dalys

Jei jums reikalinga atsarginė dalis, susisiekite su mumis el. paštu sales@yappy.lv ir nurodykite:
• Jūsų užsakymo numerį arba prekės pavadinimą
• Trūkstamos dalies aprašymą, nuotrauką arba dalies numerį iš surinkimo instrukcijos

Tai padės mums greičiau apdoroti jūsų prašymą.